Thursday, January 31, 2008

22 Jan sorry, my dear students!!

22/1/2008

今天,我教完二年级的kelas pemulihan,我就直向慧绮喊我想要杀人了!现在想了起来,实在是不应该。对不起,二年级!今天,我要他们背六种颜色的马来文名字后才可以玩,过了40分钟,他们还无法办到;于是我就减价,便3个就好,才在后来下课前五分钟完成了!我很气馁,我很气!
现在回想,我会不会很牵强,强人所难?因为之后我教三年级,我的爱徒,我才发下他们也很难背意思 ^_^!!!

除此之外,今天下午是我第二次留学生下来,因为他们没做英文功课!有一位小妹妹的姐姐(六年级)问我为什么她的妹妹不可以回家,因为她们的爸爸在校外等候。我觉得很对不起,于是对那位小妹妹开条件,她可以回家做,但一定要做,但她却非常的坚决地告诉我她要先写完,因为他回家后便会不做!很坦白,我很喜欢她,而且她也长得很可爱!

Today I taught Year 2 English, I use 30 minutes to explain to them how to do correction for writing. They copy wrong spelling, eat all the question mark or space. After I explain, they still look blurring. They are very hard working to do correction. After that, I found that I should use red pen to write all the correct word for them but not ask them to copy again! I am sorry, Year 2. I will improve me next time.

For Pemulihan Year 2 and BI year 2, I found that I am not a good teacher and not good in explanation. But all of you never get angry of me. Next time, when you fail to understand what I teach, I will remind me for today. Don’t angry. Thanks.

雪芳,加油!你是最棒的!我可以成为一位好老师!我想要成为一位好老师!我会成为一位好老师!加油!

No comments: