Thursday, January 31, 2008

28 jan Miss New Zealand!!

28/1/2008

今天,我看见一篇关于纽西兰的报道,看见那漂亮的照片,竟令我哭泣!不知为什么!看进如此熟悉的照片,我真得很怀念它!纽西兰,我永远爱你因为那边有我认识的人,有我的美丽回忆!
水水,谢谢你!

最近看看见一部小孩的读物,非常好看,可以与<好学生>媲美!《嘉阳小作家》!加油!

Today, Jie Xin called me and we have an excellent talk. She told me about her current behavior. All of those behaviors are because some thing in happen in her childhood and how her childhood makes today’s she. I love her story.

1 comment:

min said...

can share more about the story?? i think must be can learn a lot from that..